* 2010-09-24 *


GÖTEBORG

Ja, jag är i Göteborg.. Grymt skönt att få komma iväg lite, bara vara liksom..
Älsklingen har precis åkt iväg på sin kurs nu efter att vi käkade frukost tillsammans nere i resturangen..
Smög ut och rökte två cigg och nu ligger jag i sängen på hotellrummet igen..
Tänkte göra en liten uppdatering här innan jag slänger igång filmen och tokmyser i sängen med massvis av kuddar..
I Onsdags natt (till torsdag alltså) exakt klockan 04:00 så var det upp och hoppa, på med skorna och ut till bilen för att påbörja resan ner till Göteborg..
Det gick faktiskt ganska fort ändå, jag trodde att de skulle ta mycket längre tid än va det gjorde..
Fick en sån konstig känsla i kroppen, när vi närmade oss Östergötland så fick jag bara en varm "hemma-känsla" i kroppen.. Det kändes både bra och dåligt faktiskt..

Hur som helst, vi kom fram till Göteborg strax efter klockan 8 på morgonen, men min och kennys vanliga tur så gick det ju självklart inte att checka in förren efter klockan 14:00.. blev en hel del suckar och en del svärandes men det var bara att acceptera läget, och i det läget så säger jag bara TACK DATOR, FÖR ATT DU FINNS..
Jag tillbringade min dag utanför Kennys kurs, satt i bilen, kollade på film, pluggade lite och tog en sväng ut och gick..
Mycket trevligt.. Men jag höll på att få tokryck eftersom mina cigg tog slut klockan 10 på förmiddagen, kollade åt höger,vänster, upp och ner men ingen mack, ingen kiosk, ingenting..
Så även där blev det en hel dels suckandes och svärandes eftersom Kenny inte var klar förren 17:00..
Gissa om jag var röksugen då!?
Men jag hade som tur var haft annat att roa mig med under "dagen utan cigg"

När min kära man väl var klar på kursen så åkte vi ner till stan en sväng, kollade runt lite och stannade vid en jätte mysig kinaresturang och käkade, det var den godaste kinamaten jag har ätit sa både jag och Kenny i kör..
Efter det så åkte vi tillbaka till hotellet, tog en mysig dush tillsammans och kramades ochh bara pratade om hur mycket vi älskar varandra, hur vi ser på framtiden och tillochmed att vi ska ha max 3 barn.. haha..

Han e så mysig min man.. Jaaa, MAN.. Inte pojkvän.. MAN..
Idag vet ja inte riktit vad som händer, jag är så otroligt trött, så ja ska nog börja med att kolla-på-film/sova lite..
Kenny kommer tillbaka runt 14:00, vi bokade en till natt så att vi kan stanna en natt till och sova här..
Vi kanske åker till Borås och träffar Adde och hans grymma tant :)

Nu vill inte ögonen riktigt hänga med, jag håller på att somna så jag tar nog och avslutar detta innan det blir helt fel här.. haha..
Så god morgon, och god natt ..

JAG ÄLSKAR MIN KENNY, HAN ÄR MIN OCH VÄRLDENS BÄSTA MAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0