* 2010-09-12 *



"NU ÄR DET PAUS I FILMEN"


Ja, jag håller på och tittar på film med med Kenny, men nu blev det paus så jag tänkte passa på att uppdatera lite här inne tills filmer börjar igen..

Helgen har för övrigt varit bra, har umgåtts med gubben min, fixat med bilen lite?? eller ja ok jag erkänner.,
Kenny fixar och jag kollar på och ställer tusen "Vad, vart, hur, när och varför" frågor..
Men vadå!? Frågar man inte så får man ju inget veta, haha..
Sen har vi kollat på film och haft en riktig sån "sovmorgons-mys" morgon..
Så ja, helgen har varit .. ja perfekt.. ♥

Var ute på en långpromenad med tjejerna förut, och jag fick mig ett sånt gott skratt som jag aldrig kommer glömma..
Jag stod där i skogen helt ensam och vek mig av skratt..


När jag släpper Tindra och Electra så att dom ska få busa så hör dom "absolut ingenting" när jag ropar på dom.. hm..
Så jag springer en liten bit när dom inte lägger märke till mig och ställer mig bakom ett träd så dom inte ser mig,
När jag hör hur dom båda två blir helt tysta, troligen för att dom upptäckte att jag var borta, så gjorde jag ifrån mig ett litet ljud som ledtråd.. Och i full fart kommer Electra hon hittar mig nästan på en gång och börjar slå med svansen som en propell och hoppar och gnäller åt mig, Tindra tar en heeel omväg, springer upp runt höger om mig i en sån väldans fart, får syn på mig och springer "ner" och snubblar och rullar två varv plus en kullerbytta, upp på benen igen, kollar på mig som om det var jag som puttade omkull henne, viftar på svansen med en väldans fart och hoppar till och skäller samtidigt, morrar leksamt och springer i full fart mot mig och electra och får i sista sekund syn på stenen som står där och gör ett riktigt skutt rätt upp i luften med benen åt alla håll och svansen rakt upp, kommer ner på marken och springer i full fart mot oss igen, rätt in i sidan på mitt ben och in i electra, jag puttas omkull och tindra och electra rullar iväg som två köttbullar.. Och jag kunde verkligen inte göra något annat än att skratta, det var så himla roligt..


Så det måste ha sett ut, och så som jag satt där helt smutsig vid rumpan, full med grus,löv och barr.. och båda hundarna ser lika chockade ut båda två när dom väl upptäcker vad som hände, men viftar på svansarna på en gång och kommer sen springandes mot mig.. Ja herregud.. haha..

Men nu börjar filmen igen så nu ska jag avsluta dethär..
Kryper ner i soffan hos mitt hjärta och fortsätter kolla på dreamcatcher som den heter..

Hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag! För på Måndag börjar allvaret igen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0