* 2010-09-08 *


Ja nu sitter jag här med ögonen i kors..
Super trött men tänkte att jag skulle göra en snabb uppdatering innan jag går och lägger mig..
Gossegrisen ligger borta i sängen och snarkar för full hals, haha så jag försöker satsa på att bli så trött så ja nästan somnar här, springa bort t sängen och somna fort så ja inte hör hans snark haha..

Sitter och pratar om det här med och rösta med Patrik,
Jag förstod inte riktigt vilket parti som stod för vad, men nu vet jag iallafall vad jag ska rösta på..
Jag har bestämt mig för SD, vad ska ni rösta på, eller ska ni ens rösta ?

Imorgon blir det sängliggandes för mig igen, mår inte bättre än..
Har fortfarande feber, öm i hela kroppen och hostar som en jävla idiot på ren svenska..
Så ja, jag ligger i sängen och dricker cocillana, och hostar och snorar imorrn..
Inget jag ser fram emot men jag hoppas och hoppas på att jag snart ska bli frisk, för att vara sjuk är fan det värsta som finns..

Nu ska jag ut med tjejerna på sista rundan sen blir det sängen för min del..
Och som vanligt så kommer jag att ställa frågan:
Är det någon som har ett bra förslag på lite olika NYA filmer ?


Kommentarer
Postat av: Elin

Heej!

Får jag fråga varför just SD får din röst?

2010-09-08 @ 08:09:12
URL: http://elinsegnaunderbara.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag frågade faktiskt Pirre när jag hade sett på din blogg. "Visst, om du känner att du har tid så" svarade han. Jag är jäääävligt sugen måste hag erkänna och tanken har slagt mej flera ggr, skrev t.om upp din mejladress =)

Men så är det ju det där med tid. Ja jobbar ju tvåskift och har veckor då jag jobbar 6 dagarsvecka.

Jag ska verkligen fundera igen, för vi har pratat om att skaffa en hund till =)

2010-09-08 @ 10:16:21
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0