* 2010-09-04 *



ETT ÅR OCH FYRA MÅNADER
Eftersom klockan är över 12 så är det våran speciella dag idag..

Har varit en både upp och ner dag idag/igår(fredag)..
Dagen började ju självklart med mitt konstanta hostande, och den rivande känslan i halsen så den började ju inte så hipp direkt..
Satte mig vid datorn en stund och gjorde mig klar för att åka ner till stan..
Och eftersom att det verkligen inte var min dag så hamnade jag ju på den bussen som jag egentligen kanske skulle ha missat.. Så den bussresan slutade ju på ett eget sätt..
Fullt med folk på hela bussen, stank svett och blä,
Folk var som blodiglar mot varandra..
När vi äntligen kommer fram till Södertälje och när jag ska kliva av bussen så får jag en hård knuff i ryggen så jag tappar mobilen som jag håller på att skriva ett sms på, så den slår i marken och går i typ 5 delar,
Jag vänder mig om och där står det en brud och hånflinar mig rätt upp i ansiktet,
Jag får tokflipp och ger henne en sån knytnäve i ansiktet så hon ramlar baklänges och sprutar näsblod överallt..
Sådär lagom lätt irriterad när jag inte vet om jag ska skratta eller gråta åt hon som ligger på bussgolvet och grinar eller åt min knoge som förvandlades till blålila så flinar jag för mig själv och plockar ihop mina mobildelar och går därifrån..
Sådär lagom kul start på dagen,
Så nej.. jag har ingen mobil nu.. Så om någon vill ha tag på mig, så får ni skriva inne på facebook om jag inte lyckas fixa en mobil nu ihelgen..
Någon som kanske känner sig lyckligt lottad för att låna ut en mobiltelefon till mig tills jag har hämtat ut mina andra två som fortfarande är på lagning?

Hur som helst, efter att ha virrat runt en stund på stan och hämtat ut min medicin så bestämde ja mig för att ta bussen ner till mitt hjärta och hälsa på honom på jobbet en snabbis under rasten..
Ha kör hem mig efter en stund och jag skyndar mig ut för att gå ut med Electra, och gissa om hon blev glad när jag kom hem efter att ha varit ensam i HELA två timmar ? Haha..

Efter det så dröjde det inte lång tid innan Kenny var hemma igen, och efter de så blev det att åka och handla..
Så just ikväll, bestämde vi oss för att ha en riktig myskväll..
Köpte jätte fint kött, pepparbiff liknande, med rödvinsås och bea och färsk potatis med stekta kantareller och champinjoner och gurka..
Och sen tårta till efterätt, gissa om det var gott ?

Min man kan verkligen laga mat han, och jag är så lyckligt lottad..
Sen blev det film och mys..
Träffade Lisa en sväng sen vilket var mycket trevligt..
Var kul att träffa dig, det var så himla länge sen..
Hon kom hit vid halv nio ungefär och vi satt och tjattrade till klockan tio typ..
När jag kommer upp så är det första jag hör när jag kommer innanför dörren
"Ååååhww va lång tid de tog,
ja har saknat dig jätte mycket,
Kom och lägg dig i soffan bredvid mig nu så jag får hålla om dig lite."


Kan man göra nått annat än att smälta då eller ?

Jag kunde inte hittat en bättre kille,
Han är verkligen min dröm och det finns ingenting som betyder lika mycket som han gör för mig..
Det finns ingenting som jag inte skulle göra för honom,
Och där har ni killen som jag aldrig kommer att släppa taget om..

Jag älskar dig min prins ♥
Du och jag mot världen ♥

Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

det är bra med mej :D:D hur är det sj? absolut!! Nä jag vet inte riktigt vart det är. Men vart bor du nu för tiden? :D <3

2010-09-05 @ 21:16:23
URL: http://psychoblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0