* 2010-09-01 *

Jag sitter nu och väntar på att min underbara sambo ska komma hem på lunch.

Jag stannade hemma ifrån skolan idag efter vi skulle ut i "Lina Hages skog"

Nånstans ute i linahage så skulle vi ut i skogen och vandra, och det tackar jag nej till.. Jag ligger hellre hemma under min varma flisfilt med mina puffiga kuddar i soffan och kollar på tv..

Ja just ja, vi ska gifta oss..

Kenny stod på knä, ja han gjorde det verkligen.. Och det var helt perfekt..
Så när jag får ork så ska jag åka ner på stan, in på skatteverket och byta efternamn..

Så hädanefter så är det Danielle Norström som gäller..

Underbart ♥

 

Nu kom min bästa hem, så först blir det mat, och sen.. ja, lite snabbfirande för de kommande giftemålet haha!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh va kul. Grattis! =)

2010-09-01 @ 11:35:36
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Alexandra Thor

Ska du gifta dig?:O

Va kul! Grattis!:)

2010-09-04 @ 17:28:54
Postat av: Alexandra Thor

Ska du gifta dig?:O

Va kul! Grattis!:)

2010-09-04 @ 17:30:36
Postat av: kim

Så jävla underbart :) är så glad för er och önskar er all lycka, inte för att ni verkar behöva det;) ni är så söta :)sry att jag är lite sen men är inte så bra på att uppdatera mig ;) grattis grattis <3<3

2010-09-08 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0