Omstart




Nu blir det en så kallad omstart här på bloggen..
Senaste tiden har varit så hoppig och jag har varit väldigt slarvig med att uppdatera här..
Har haft mycket att göra, eller mycket och mycket, men vi har haft semester ett litet tag och sen har vi hållt på mycket med flytten, så jag har helt enkelt inte haft lust att sätta mig och skriva här..
Men nu är den största delen av flytten klar, så nu är det lugnt i stugan igen, iallafall tills skolan börjar..

Håller på och tvättar rent alla kläder och alla säng kläder nu,
Skönt om allt är rent när man ska fixa i garderober och bädda sängen och så..
Hur som helst, har tvättstugan till 22:00 men tvivlar nästan på att jag kommer bli klar med allt, men skitsamma..
I annat fall så får jag väl boka en till tid och ha det andra i tvättkorgen sålänge..
kanske finns tid redan imorgon om jag har tur..

Sitter och dricker en cider nu och väntar på att min kära ska komma hem, sen blir det film och mys i soffan tror jag nog.. Var på arbetsintervju idag, får se hur det går eftersom jag börjar skolan snart också vilket jag nämnde,
Men det är ju ändå bara deltid så varför skulle det inte gå då!? Aah vi får se..

Nu ringde bästa och bad mig komma ner och öppna så det är väl bäst att jag gör det..
Men jag uppdaterar imorgon om inte innan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0