* 2010-08-30 *


Okej, jag suger...
Jag försov mig självklart men vafan, vad gör man !?
Shit happens , right !?
Får börja lägga mobilen några meter ifrån mig så jag måste kliva upp för att stänga av det..
Klockan är 09:17 nu och min buss ner till stan går 09:36 !
Sen far jag till nykvarn, men det blir nog ingen sådär jätte lång skoldag idag för klockan två ska jag vara på mottagningen för unga för att träffa en läkare ang. min Adhd-utredning..

Ska ut med hunden nu en snabbis så hon får göra sina behov innan jag åker..
Men jag uppdaterar senare..

Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

vart går du i skola sötnöt?=D

2010-08-30 @ 11:24:24
URL: http://psychoblondie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt med uppdatering, det är kul.

Me mej är det bara bra, lever sambolivets glada dagar och slavar åt kommunen därimellan =) Som vanligt med andra ord. Allt bra me dej??

kram

2010-08-30 @ 14:52:51
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0