* 2010-08-09 *


Har precis kollat på film och käkat god mat med bästa..
Det var mysigt..
Ska alldeles snart hoppa i säng och slå igång en till film men tänkte att jag skulle uppdatera lite här först,
Har inte kommit så jätte långt med möbleringen och "hänga-upp-tavlor-och-hyllorna" , men en bit på vägen..

Tänkte att jag skulle försöka få upp en del imorgon och fixa och dona lite här hemma..
Det kommer bli super mysigt när det är klart, det är jag helt säker på..

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt, vaknade ganska sent, gick upp och käkade frukost med bästa, sen drog vi till nykvarn och träffade/hämtade Adde sen drog vi hem till oss igen och snackade lite skit med Adde..
Var väl här i ett par timmar och sen bar det av tillbaka mot Nykvarn, lämnade av Adde och sen rörde vi oss in mot Södertälje igen, snurrade runt på stan ett tag och sen hem..
Det är väl det som har hänt idag i stort sett "för att göra en lång historia kort" ..
Sommaren är snart över redan, det känns fan helt värdelöst, denna sommaren har gått sjukt för fort..
Redan den 8e Augusti, snart sätter skolan igång igen, sen är det snart dax för höst och blask..
Fifan, blir grinig bara jag tänker på det, den här sommaren gick mycket fortare än någon sommar har gjort,
Det är väl som "De vuxna" alltid sa när man var liten:
"Man ska ta vara på tiden när man är liten för ju äldre man bli desto fortare går tiden"

Det stämmer fan, hela detta året tycker jag bara har runnit förbi, tiden går så otroligt fort..
Och sommaren fortast, tråkigt nog.. 
Visst, nu är den väl inte helt över ännu, men det är ju inte lång tid kvar tills den är det ..
Hoppas att det kan bli lite mer "sommar-väder" nu under den sista tiden iallafall, för nu har det ju vart så tråkigt väder och regnat mycket som helst..

Jaja, nej nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig hos min älskade man och kolla på film..
Men jag uppdaterar snart igen, imorgon om inte annat..






Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjohoooo, va hände med uppdateringen ;)

2010-08-28 @ 15:39:12
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0